Tefal SV8150 Express Vision SV8150 stoomgenerator - Reviews

• Best Reviewed feb 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal SV8150 Express Vision SV8150 stoomgenerator op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

k**************@h********** 23-03-2024

Hiervoor moest ik altijd strijken met een ‘normale’ strijkbout wat veel werk was en strijken daarom echt niet mijn favoriete huishoudelijke klus was.
Toen het tijd werd om een nieuwe aan te schaffen ben ik rond gaan kijken wat nou de beste optie was voor makkelijk en snel strijken. Ik kwam uit op een stoomgenerator en besloot om een kijkje te nemen bij Tefal omdat ik toch wel fan ben van hun items!

Sinds ik deze stoomgenerator heb vind ik strijken niet meer zo heel erg! De kreukels gaan makkelijk uit je kleding, de watertank die maar liefst 1,8 liter is gaat gewoon een heel stapel strijk mee zonder constant te moeten vullen en de bout zelf ligt heel fijn in de hand en is absoluut niet zwaar!
De bout is binnen 2 min warm en heeft een speciale kalk systeem die aangeeft wanneer die geleegd moet worden om de duur van je stoom generator te verlengen!

Kortom ik ben FAN van deze stoomgenerator en adviseer iedereen om deze aan te schaffen! Ja het is even een flinke geld bedrag maar hij is het dubbel en dwars waard!

Sandra 09-03-2024

Absolute aanrader

Gisteren gekocht, opgehaald in de winkel en vandaag voor het eerst gebruikt. Wat is dit een geweldig apparaat zeg, strijken wordt op deze manier nog leuk ook. Kan alleen maar zeggen GEWELDIG

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Makkelijk in gebruik
  • Geen temperatuur meer regelen
  • Groot afneembaar waterreservoir
  • Ledverlichting

Linda 01-03-2024

Zeker een aanrader

Ik zocht een lichtgewicht stoomgenerator die makkelijk te bedienen was en een degelijke stoomstoot heeft. Ben er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• krachtige stoomstoot
  • makkelijk in gebruik
  • licht gewicht

Minpunten

• elektriciteitskabel is iets kort

Asli 22-02-2024

Super tevreden Sv8150

Mijn vorige stoomgenerator vh zelfde merk en model heeft het helaas begeven na meerdere jaren intens te hebben gebruikt. Heb een ander merk en model mogen testen maar dat was niks vergeleken met deze. Daarom wederom deze gekocht en kan mijn tevredenheid alleen maar met jullie delen. Hoop op veel jaren strijkplezier met meer als voldoende stoom. Dus niet twijfelen maar gelijk kopen.

Pluspunten

• Licht in gebruik
  • Waterreservoir kan eraf
  • Stoom

PJL 16-02-2024

Ik ben erg blij met de Tefal stoom generator Express Vision SV8150. Het apparaat doet wat het moet doen. Het glijdt soepel over allerlei stoffen en kreukels gaan er makkelijk uit. Het apparaat ligt makkelijk in de hand. Ik ben er ook erg blij mee dat de stoomgenerator geen leksporen achterlaat. Het led licht zorgt er voor dat ik goed kan zien waar ik mee bezig ben. Het is ook erg prettig dat het apparaat zelf herkent om welke stof het gaat. Al met al een heel groot verschil met mijn oude stoomstrijkijzer. Ik weet alleen nog niet zo goed waar ik het neer moet zetten als ik wat grotere dingen zoals een tafellaken of broek moet strijken. Al met al heel tevreden!

Pluspunten

• groot reservoir
  • makkelijke bediening
  • led verlichting

Minpunten

• neemt ruimte in

s*************@g******** 16-02-2024

Ben al jaren tevreden over een tefal stoomgenerator met de oude 12 jaar gedaan. Voor mij dus weer belangrijk voor weer een tefal te kiezen. De tefal stoomt perfect en maakt van het strijken een eitje. Ik raad hem dan ook ten zeerste aan. Prijs kwaliteit is perfect.

Pluspunten

• Stoomt goed
  • Prijskwaliteit perfect

H.Josas 13-02-2024

Zeker aanrader

Ik heb deze stoomgenerator gekocht omdat mijn oude stoomgenerator ook van Tefal was stuk, maar hat was al 8 jaar oud daarom. Ik heb enkele modellen eerder geprobeerd, maar besloten dat deze model past mij prima. De stoom stroomt gelijkmatig en zonder onderbrekingen. Vrij krachtige stoomproductie. Ook goede verticale stoomtoevoer. Krachtige en handige stoomgenerator.

Pluspunten

• krachtig
  • handig

Anouk 11-02-2024

Super apparaat!

Na jaren toe aan een nieuwe stoomgenerator. Weer een tefal! Een stevig strijkijzer wat mooi blijft staan en door de verlichting duidelijk zichtbaar maakt of het zn werk doet. Verschillende intensiteiten in te stellen qua stoom. Strijkt wat vochtiger dan ik gewend ben, maar geen probleem.
Maakt veel minder geluid dan mijn oude apparaat.
Losse kalkopvang lijkt me super handig. Maar nog niet vaak genoeg gebruikt om te weten of het helpt

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Minder herrie
  • Verlichting
  • Kalk opvang

nvt 10-02-2024

Het is een lichtere variant als mijn vorige stoomgenerator en deze gaat soepel over de kleding heen.
Gemakkelijk hanteerbaar en ook tijdens de strijk, kun je het waterreservoir bijvullen.
Ik hoef nu niet meer wachten of tussendoor stoppen om bij te vullen en het mooiste is ook nog de veiligheid fantastische.
Slaat naar 8 minuten automatische af, en ook de ledverlichting grandioos.

Pluspunten

• licht hanteerbaar
  • automatisch afslaan
  • tijdens strijk bijvullen
  • bevalligheid hendel bij de punt

Minpunten

• eraf halen waterreservoir stroef

d**********@h********** 09-02-2024

Echt een fijn apparaat!

Wij zijn erg blij met de Tefal stoom generator Express Vision SV8150. Na het lezen van de gebruiksaanwijzing direct aan de slag gegaan. Er lag overigens een beste berg was ;) Hij ligt erg makkelijk in de hand. En hij is erg licht! Kreukels gaan er goed en makkelijk uit. Hij geeft goed veel stoom. Onze oude strijkapparaat was echt aan vervanging toe. Die lekte ontzettend. Eigenlijk al vanaf he begin af aan. Deze Tefal is echt een verademing. Wat wij ook zeer handig vinden is dat het apparaat zelf herkent om wat voor een stof het gaat.

Pluspunten

• Erg licht
  • Strijkt heel fijn

i***************@g******** 25-10-2023

Strijken wordt zo veel leuker

De Tefal stoomgenerator is voor mij al de 3e stoomgenerator, voorheen gebruikte ik een apparaat van het merk Philips, daar was ik wel tevreden over, het Tefal apparaat is echter van een andere orde, er hoeft geen temperatuur meer ingesteld te worden, zodra het water warm genoeg is krijg je een piep te horen, het apparaat geeft heel veel stoom, mijn bril beslaat er zelfs van , echt en geweldige stoomgenerator!!!!

Pluspunten

• Veel stoom
  • Schakelt zelf uit
  • Geen temperatuur instelling nodig

Minpunten

• Past niet goed op het rekje van de strijktafel

K**2@h**l.com 19-10-2023

Nooit eerder een stoomgenerator gehad en ben hier zo enorm blij mee. Strijken vond ik niets totdat ik deze tefal kocht . Strijken wordt een feestje hij doet wat hij moet doen en is licht in de hand.